9 кл

30 03      Розвиток мовлення 6 (письмово) Твір-роздум «Поразка чи перемога Нори?» (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»)
Написати у зошиті сфотографувати і прислати у Googl Classroom


19 .03 Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу
Я повинна виховати саму себе
Г.Ібсен  "Ляльковий дім"

І. Перевірка знань  (Вправа "Стара" і "Нова" драма )-  на платформі https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1915324

ІІ. Опрацюйте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-problemi-lyalkovogo-domu-v-drami-g-ibsena-15091.html
ІІІ.Характеристика образу Нори. "Нора очима персонажів драми Г. Ібсена  " Ляльковий дім"




IV. Вікторина за змістом твору на платформі  https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1915324

Письмово у зошиті  дайте відповідь на питання, розшифрувавши хмаринку слів





16.03Тема  .«Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. ) «Нова драма», ібсенізм.  ст 236 - 238 за підручником (таблиця у зошит)
 Генрік Ібсен (1828–1906). «Ляльковий дім». Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. ст 239-242.
Прочитати "Ляльковий дім"

«Стара драма»
Об’єкт порівняння
«Нова драма»
Події в житті персонажа
Трагедія
Життя особистості в суспільстві
Людина в незвичайних ситуаціях
Предмет
зображення
Людина сама створює певну складну ситуації
Відбувається зовнішній конфлікт між окремими особистостями
Центр уваги
Внутрішні, глибинні суперечності самої дійсності, зіткнення ідей, протиріч у душі й думках однієї людини
Через особисті якості людини
Драматичний
конфлікт
Через ідеали людини
Трагедія, комедія, драма
Жанр
Трагікомедія («драма ідей», інтелектуальна, аналітична драма)
Узагальнений тип людини
Головний герой
Людина середнього класу, незвичайна особистість
Головні та другорядні, позитивні й негативні
Решта героїв
Виступають у творі то головними, то другорядними, характери неоднозначні, сповнені суперечностей
Порушує реальні проблеми, повчає, робить висновки
Автор
Відтворює духовні пошуки, терзання. Не дає однозначних відповідей
Спостерігає, отримує враження
Читач, глядач
Переживає разом із героями, дискутує з ними та про них
Має зрозуміле, чітке та очікуване завершення, розв’язку
Фінал твору
Відкритий, незавершений, спонукає до дискусій, роздумів

Немає коментарів:

Дописати коментар