30 03 Розвиток мовлення 6 (письмово) Твір-роздум
«Поразка чи перемога Нори?» (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»)
Написати у зошиті сфотографувати і прислати у Googl Classroom
19 .03 Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу
І. Перевірка знань (Вправа "Стара" і "Нова" драма )- на платформі https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1915324
ІІ. Опрацюйте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-problemi-lyalkovogo-domu-v-drami-g-ibsena-15091.html
ІІІ.Характеристика образу Нори. "Нора очима персонажів драми Г. Ібсена " Ляльковий дім"
IV. Вікторина за змістом твору на платформі https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1915324
16.03Тема .«Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. ) «Нова драма», ібсенізм. ст 236 - 238 за підручником (таблиця у зошит)
Генрік Ібсен (1828–1906). «Ляльковий дім». Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. ст 239-242.
Прочитати "Ляльковий дім"

Написати у зошиті сфотографувати і прислати у Googl Classroom
19 .03 Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу
Я повинна виховати саму себе
Г.Ібсен "Ляльковий дім"
І. Перевірка знань (Вправа "Стара" і "Нова" драма )- на платформі https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1915324
ІІІ.Характеристика образу Нори. "Нора очима персонажів драми Г. Ібсена " Ляльковий дім"
Письмово у зошиті дайте відповідь на питання, розшифрувавши хмаринку слів
16.03Тема .«Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. ) «Нова драма», ібсенізм. ст 236 - 238 за підручником (таблиця у зошит)
Генрік Ібсен (1828–1906). «Ляльковий дім». Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. ст 239-242.

«Стара драма»
|
Об’єкт порівняння
|
«Нова драма»
|
Події в житті персонажа
|
Трагедія
|
Життя особистості в суспільстві
|
Людина в незвичайних ситуаціях
|
Предмет
зображення
|
Людина сама створює певну складну ситуації
|
Відбувається зовнішній конфлікт між окремими особистостями
|
Центр уваги
|
Внутрішні, глибинні суперечності самої дійсності, зіткнення ідей, протиріч у душі й думках однієї людини
|
Через особисті якості людини
|
Драматичний
конфлікт
|
Через ідеали людини
|
Трагедія, комедія, драма
|
Жанр
|
Трагікомедія («драма ідей», інтелектуальна, аналітична драма)
|
Узагальнений тип людини
|
Головний герой
|
Людина середнього класу, незвичайна особистість
|
Головні та другорядні, позитивні й негативні
|
Решта героїв
|
Виступають у творі то головними, то другорядними, характери неоднозначні, сповнені суперечностей
|
Порушує реальні проблеми, повчає, робить висновки
|
Автор
|
Відтворює духовні пошуки, терзання. Не дає однозначних відповідей
|
Спостерігає, отримує враження
|
Читач, глядач
|
Переживає разом із героями, дискутує з ними та про них
|
Має зрозуміле, чітке та очікуване завершення, розв’язку
|
Фінал твору
|
Відкритий, незавершений, спонукає до дискусій, роздумів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар