Код доступу на платформу Google Classroom для 5 fn6d5uq Завдання від учителів
Дорогі діти та батьки! Щиро вітаю зі святом Усім миру та міцного здоров'я
06.04. Увага ! Прийшов час перевірити свої знання.
Виконайте контрольну роботу з теми"Сила творчої уяви".
Виконайте у зошитах контрольну роботу за варіантами, як у класі, сфотографуйте та надішліть
Контрольна робота за темою: “Сила творчої
уяви”
В-1
1.Аліса нудьгувала, сидячи без діла
А. у човні;
Б. на березі;
В. на дереві.
2. Кроляча нора знаходилася
А. під живоплотом;
Б. у кущах;
В. під деревом.
3. Аліса, падаючи в
колодязь, думала, що летить
А. до центру
Землі;
Б. у космос;
В. до казкового королівства.
4. Лакеями у лівреї були
А. карась і змія;
Б. карась і жаба;
В. жаба і миша.
5. У будинку герцогині
панували
А. гармидер і
брязкіт;
Б. тиша і спокій;
В. гармидер і спокій.
6. Цвєтаєва М.О. за
професією:
А. піаністка;
Б.художниця;
В.журналістка
7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Миші?
8. Кому належать ці слова:
«Іншої ради нема. У нас
у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома».
9. Назвіть композиторів, про яких іде мова
у вірші Цвєтаєвої,
10-12 Встановити послідовність подій тексту:
1.
Зустріч двох лакеїв.
2.
Пекельний гармидер у будинку.
3.
Герцогиня з немовлям.
4.
Чеширський кіт.
5.
Розмова Аліси з Герцогинею.
6.
Перетворення немовляти на порося.
7.
Бесіда дівчинки з Котом.
8.
Пробудження Аліси на березі річки.
Контрольна
робота за темою: “Сила творчої уяви” В-2
1. Аліса побачила кролика, який дістав з кишені:
А. червонобоке яблуко;
Б. білу
хусточку;
В. годинника.
2.Під час польоту
кролячою норою Аліса прихопила варення:
А. малинове;
Б. абрикосове;
В. помаранчеве.
3.На триногому
скляному столику лежав:
А. пухнастий кіт;
Б. крихітний золотий ключик;
В. кусень
хліба.
4. Через випиту рідину
з пляшечки Аліса
А.зменшилася;
Б. збільшилася;
В.
потовстішала.
5. Повітря у кухні Герцогині було насичене
А. ароматом троянд;
Б. запахом
юшки;
В. перцем.
6. М. Цвєтаєва почала віршувати у віці:
А.6 років;
Б.9 років;
В.15 років.
7.У якому розділі
відбувається діалог Аліси і Кота?
8. Кому належать ці
слова:
«Недолюблюю
котів?! А ти б їх долюблювала на моєму місці?!»
9.Про які твори М.Твена
говориться у вірші М.Цвєтаєвої?
10-12 Встановити послідовність подій тексту:
1.
Збільшення росту Аліси.
2.
Озеро, створене дівчинкою.
3.
Міркування Аліси.
4.
Зменшення росту за допомогою віяла.
5.
Купання в солоному озері.
6.
Розмова з мишею.
7.
Стежка до чарівного саду.
02. 04 Тема у зошит.
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва
у вірші
1. Прочитати статтю у підручнику про Марину Цвєтаєву ст. 220-224
2. Прослухайте аудіовірш за посиланням.
3.Передивіться презентацію за посиланням.https://naurok.com.ua/prezentaciya-m-cvetaeva-knigi-v-chervoniy-paliturci-33874.html#_=
Створіть "хмарку слів" за героями вірша сфотографуйте та перешліть мені.
4. Виразне читання вірша Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці».
30.03 Позакласне читання №4
«Аліса в Задзеркаллі»
Прочитати твір https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=732
Напишіть свої враження від прочитаних книг про Алісу.. Дописи залиште у коментарях
19.03 Дорогі діти та батьки, я сподіваюся. що ви познайомилися з Алісою та її пригодами. Пропоную сьогодні погратися і виконати такі завдання.
І. На платвормі https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1915297 у папці 5 кл виконати три вправи:
1. "Аліса в Країні Див" кросворд
2.Вікторина "Аліса в Країні Чудес"
3. Жанрові ознаки.
ІІ. Скласти пазли, використовуючи просту сканерпрограму на телефонах .
ІІІ. Розказати своїм рідним про події, зображені на малюнках. Розташувати згідно сюжету твору.
ІV. Скласти карту пригод Аліси , відповіді залишити в коментарях.
Міцного здоров'я та творчих успіхів!
Завдання
1.Ознайомитися з біографією Л.Керролла ст 198 - 204
Записати визначення "фантастика", Прочитати "Аліса в Країні Див"https://www.youtube.com/watch?v=qn7maC47g8E
Спробуйте зайти на лернен аппс. Після прочитання твору, виконайте завдання за твором.
Спробуйте зайти на лернен аппс. Після прочитання твору, виконайте завдання за твором.
Ім'я ▾
|
Прізвище
|
Логін
|
Пароль
|
|
Ліза
|
Дирдін
|
ліздир36
|
||
Валерія
|
Земська
|
валзем97
|
||
Катя
|
Кулініч
|
каткул57
|
||
Богдан
|
Кучер
|
богкуч62
|
||
Аліна
|
Літвін
|
літ470
|
||
Аркадій
|
Москалюк
|
аркмос23
|
||
Маргарита
|
Пироговська
|
марпир270
|
||
.Ростик
|
Прушинський
|
.ропру57
|
||
Анна
|
Руссу
|
аннрус46
|
||
Денис
|
Рябоконь
|
денряб30
|
||
Ілля
|
Сорокін
|
іллсор37
|
||
Єгор
|
Томишинеь
|
єготом22
|
||
Настя
|
Чепелюк
|
насчеп12
|
||
Даня
|
Шиловський
|
даншил38
|
||
Влад
|
Юрчук
|
влаюрч53
|
Рябоконь Денис, ти молодець! Передавай естафету іншим.
ВідповістиВидалити06.04. Увага ! Прийшов час перевірити свої знання.
ВідповістиВидалитиВиконайте контрольну роботу з теми"Сила творчої уяви".
Дякую за роботу Рябоконь Денис, Шиловський Даня,Юрчук Влад. Решта на канікулах?
ВідповістиВидалити